onsdag, oktober 29, 2008

Oh no!

Alltså nu har den där hd-tv-boxen gått bananas på nåt sätt. Eller kanske har kanalerna försvunnit för att nån här i lägenheten glömt nåt. Typ att välja favoritkanaler ... Och vad betyder det? Jo, att jag inte kan se Greys i kväll! Jag hade verkligen sett fram emot just detta avsnitt. Snulle på mig (som vi säger i södra landsändan). Hm, jag går väl och lägger mig och läser lite i Bob Hanssons (också han en ex-helsingborgare) bok Kärlek - hur fan gör man? istället. Jag blev helt kär i KG Hammar efter att ha läst Bobs intervju med honom. Han sa så himla kloka och fina saker att jag inte kan annat än beundra honom. Om alla som håller på med gud och kyrkan var lite mer som han skulle världen vara ett mycket bättre ställe.

En dagens låt till: Nina Simone. Mr Bojangles. (Inspirerat av HH.)

Inga kommentarer: