torsdag, oktober 09, 2008

Hittills


i dag har jag bokat en tågresa till Malmö, en från Lund till Stockholm och en till Helsingborg. Allting ska ske under två veckor. Jag kommer inte att behöva packa upp resväskan efter Frankfurt, det är bara att packa om den veckan efter, och veckan efter igen. Jag blir helt trött bara jag tänker på alla resor som ska göras. Fast mamma blev glad över att jag tänker spendera en hel dag tillsammans med henne och pappan. Och då blir jag ju också glad.

Nu lunch, jag dör av svält!

Dagens låt: Johnossi. Family Values

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och lunchen gick till Indien. Inte illa. Aldrig funderat på att bli logistiker? Det lär ju behövas ett par skarpa sådana i Bro har jag hört.

Cecilia sa...

Tycker du jag ska byta jobb eller? Bro låter som det ligger jättelångt bort. Längre än Indien till och med.
Mellan alla mina resor kommer jag också att göra en avstickare till Bagarmossen. Fatta vad berest jag blir denna höst!