söndag, oktober 26, 2008

It's raining again

Nä, den här söndagen var väl inte så mycket att hurra för. Höstens hittills gråaste dag. Dessutom regn. Inte kul. Fast kul var det i Bagis i går kväll. Smarrig drink, mycket god mat, två fantastiska efterrätter och jättetrevligt sällskap. Kunde inte bli så mycket bättre. Dessutom blev Ylva och jag kallade "mammorna" i tunnelbanan på vägen hem. Några bröliga killar försökte kasta sig på varandra och verkade inte se att vi satt där på bänken, en av deras kompisar hajade problemet och sa till de bröliga: "Akta mammorna där." Intressant.

I dag har jag inte gjort mycket. Läst två morgontidningar, kollat lite på Carlito's Way, läst ett manus, handlat mat, gjort matlådor för frysen (yes!), lyssnat på en och annan bra låt.

Dagens låt: Håkan H. Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. Typ.

Inga kommentarer: