söndag, oktober 26, 2008

Äh, man kan ju lika bra göra en lista

Senaste bok du läste: Jon Jefferson Klingbergs Jag tror vi behöver prata faktiskt.
Senaste personen du fick mail av: En kille jag gillar.
Senaste personen du fick brev av: Mamma. I fredags.
Senaste personen du fick sms av: Johanna.
Vad har du gjort idag: Läst tidningar, läst ett roligt manus, kollat på Carlito's Way, handlat mat i Sickla, gjort god köttfärssås.
Var det kul: Jodå.
Hur dags stiger du upp: Vardagar: 06:40, helger senare.
Gillar du att slåss: Njä. Bara eventuellt min lillebror.
Vad ska du göra i kväll: Kolla reprisen av Greys. Laga middag.
Är du seriös: Det händer.
Vad är du allergisk mot: Gräs, pollen, gröna ärtor, musslor, pälsdjur, etc.
Var har du ont: Ingenstans.
Använder du hårspray: Once in a while.
Kan du stå på händer: Om jag var tvungen skulle det nog funka fortfarande.
Favoritserie: Greys.
Salt eller socker: Lite av båda, skulle jag tro.
Gillar du ketchup: Inte precis.
Är du glad nu: Jorå.
Var du glad i går: I går var jag jätteglad.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jo, nån.
Vad dansar du till: Beror mer på när än vad.
Stockholm är: Min hemstad sen arton år.
Göteborg är: En bra bokmässestad, men vissa där skulle kunna vara lite trevligare.
Kan du sjunga: Jadå.
Mer värt än guld: Familjen. Gudbarnet. Och dom fina vännerna förstås.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ska bli skoj: Att se Håkan H på tisdag.
Ska inte bli skoj: Att gå ut i morgon om det fortfarande regnar.
Sparar till: Sämre tider.
Väntar på: Bättre tider.
Dagens dryck: Te. Är uppe i fyra koppar redan, funderar på en femte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag snodde listan!