fredag, oktober 31, 2008

Långfredag


Det var väl en sällsynt tråkig fredag, det här? Måste pigga upp mig med nåt, vet inte riktigt vad ... Kanske en film, kanske en bok. Hm. Min bästa pigga-upp-mig film är utlånad, men jag kan ju alltid ta den näst bästa. Och efter det läser jag klart Kärlek - hur fan gör man? Det blir en bra eftermiddag.

UPDATE: Allting ovan visade sig bli en lögn. Tillbringade istället eftermiddagen med att korrläsa en miljon recept. Det var bra att jag fick det gjort, till i morgon är det bara en halv miljon kvar att korra. Ingen Prinsessa på vift i dag alltså. Men kanske hinner jag med den i morgon. Efter halva miljonen recept då alltså.

Dagens låt: Hello Saferide. Lund.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och snart får du in en pretentiös analys att korra. Ingen rast ingen ro./K

ps
Dagen efter känns Non-Alc som det absolut bästa valet. Upp i pensionärsottan, pigg som en mört. Nu till Hi-Sport för att köpa hantlar.