lördag, oktober 11, 2008

En lördag morgon


Hade världens konstigaste dröm som innehöll Plura, Denise Rudberg, en av mina fellow chefer på jobbet, och jag själv som körde bil och var helt utan lokalsinne (totalt icke-överensstämmande med verkligheten). Av nån konstig anledning skulle jag och min kollega intervjua Denise. Men kollegan somnade och jag var tvungen att gå därifrån för jag skulle på en Eldkvarnspelning. Jag hade inga skor heller.

Jaja, det är aldrig särskilt intressant med andras drömmar, men det var faktiskt helt bisarrt.

Nu har jag fått fruktsallad med yoghurt till frukost. Gott. Och nyss ringde mitt gudbarn, jag måste lära henne hur man pratar i telefon. Hon är världens pratkvarn i vanliga fall, men i telefon säger hon max två meningar, sen Hej då. Hon svarar inte heller på några frågor.

Snart kommer mitt helgsällskap. Och än har det inte börjat regna. Läge för en promenad alltså.

Dagens låt: Bruce S. I Wanna Be With You. Perfekt för att vakna till en lördagsmorgon.

Inga kommentarer: