tisdag, augusti 25, 2009

Vad vore livet utan excel?

Dagens väder: Ännu en finfin morgon.
Dagens promenad: Samma som vanligt. Fram och tillbaka.
Dagens jobb: Möte, boköverlämning till glad författare, möte, snabblunch med snabbpromenad runt holmen, möte, sen excel, excel, excel ... Jag trodde jag jobbade med bokstäver. Det gör jag inte.
Dagens bästa: Spotify premium. På tiden! Och så himla skönt att slippa reklamen både mellan låtarna och på skärmen. Nån som vill ha en invite - säg bara till!
Dagens dramatik: En kvinna höll i det närmaste på att bli uppäten av sin skitstora hund. På Skånegatan. Folk runt om var väldigt förskräckta.
Dagens folksamling: Var på visning av lägenhet i stora kvarnen. Jäklars med folk. Men jag har ingen lust alls att flytta dit. (Så alla kan vara lugna, ingen flytt i sikte.)

3 kommentarer:

Tove sa...

Ah, JA! Spotify premium är underskattat. Jag har inte ångrat det en sekund...

Unknown sa...

Älskar din blogg och skulle, om möjligt, uppskatta den ännu mer om jag fick en invite ;) Är dödligt trött på all deras reklam...

Cecilia sa...

Tyvärr är invitesen inte reklamfria ... Kunde man ju önska.