onsdag, augusti 12, 2009

Oh happy day

Dagens humör: I dag är jag snäll och glad igen.
Dagens promenad: Kvarnen-holmen. Holmen-medis. Sen bytte jag håll och åkte lite tunnelbana och buss.
Dagens väder: Lite höstfeeling. Hade jacka på mig för första gången på väldigt länge.
Dagens lunch: Med M på Roppongi Seikoen. Dom hade ändrat i menyn. Ångkokta gyozan var nu friterad gyoza. Bu säger jag, även om dom var goda. Jag vill ju att allt ska vara som vanligt.
Dagens snackis: Den platta persikan i fruktkorgen. God. Men platt.
Dagens överraskning: Fick ett spännande telefonsamtal i dag. Från oväntat håll.
Dagens fynd: En ny kappa på PUB. Med 70 % rabatt. Nästan som hittat.
Dagens insats: Städa, städa lägenheten.
Dagens upptäckt: Utanför ett av vardagsrumsfönstren har en spindel gjort värsta nätet. Där hundratals små och stora insekter har fastnat.

Inga kommentarer: