måndag, augusti 10, 2009

Last Days of Summer

Dagens promenad: Kvarnen-holmen och tillbaka.
Dagens väder: Sol och fint. Hade inte ens en jacka med mig. Fast nu ska det bli sämre, sägs det.
Dagens felbedömning: Cowboydressen var liksom lite i kortaste laget när det blåste ... Men L var snäll och busvisslade. Även om jag inte fattade att det var till mig.
Dagens aj: Gick i fel skor. Ont. Blåsor. Så fort jag inte har Hasbeensen går det dåligt.
Dagens hånskratt: När lillbrorsan (igen) glömde att han bytt efternamn.
Dagens snygga: Och just därför kanske jag måste få köpa en Hasbeensstövel i höst.
Dagens premiär: Terminens första möte. Ledningsgrupp.
Dagens lilla lilla ångestattack: Fasen, måste på allvar börja fundera över det där bröllopstalet.
Dagens roliga: Telefonsvararmeddelande från en författare. Han skulle meddela sitt titelförslag. Och han var nöjd. Jag skrattade högt.
Dagens trevliga: Boule & Berså-häng med JoL. Kanalburgaren god som vanligt. Nu bara tre veckor kvar till stängning. Skynda dit och skriv på protestlistan!
Dagens tv: Lipstick Jungle. Och så längtar jag lite till NY.

Inga kommentarer: