söndag, augusti 02, 2009

Semester dag 35

Dagens darriga: Det var inte utan att jag kände mig lite svag i kroppen när jag vaknade vid halv elvasnåret. Bröllopsfesten i går var så himla toppen! Vi var ute hela kvällen, det hölls fina tal, maten var jättegod, folk var supertrevliga och på gott humör, vi dansade och drack drinkar. Very nice!
Dagens aktivitet: Cykeln till Sickla. Trodde jag skulle till Diesel och kolla in om det fanns fler Tawni-böcker. Där var stängt. Gick istället till Ica och Apoteket.
Dagens söta: Damen som hejdade mig i Sickla och frågade var den fina klänningen jag hade på mig kom ifrån. Från Wardrobe, sa jag. Skynda dig dit i morgon, den finns på rea.
Dagens häng: Några timmar nere på kajen. Sol, båtar, bra bok.
Dagens plan: Morgonsimma på Eriksdals den här veckan. Perfekt upplägg: promenad dit, simma ute, promenad till jobbet.
Dagens tråkiga: Nu är semestern slut. Verkligen verkligen tråkigt. Särskilt med tanke på solen.

2 kommentarer:

JoL sa...

Meh..! Morgonsim på E-dals, vad coolt! Och det ÄR ett jättebra upplägg. / Hon som gillar allt med morgon + träning

Cecilia sa...

Visste väl att du skulle gilla! Gjorde faktiskt det förut, när jag bodde i Årsta. Skönt!