fredag, augusti 28, 2009

Shit la mama, det är redan fredag!

Dagens promenad: Efter två dagars lathet, dags för kvarnen-holmen igen. Och holmen-Folkunga.
Dagens väder: Mulet men väldigt varmt.
Dagens jobb: Jakt på pengar, mail hit, mail dit, webbkorrmöte - och sen var dan slut. Men nog måste jag väl ha gjort nåt mer eller? Hm. Korrade några recept också.
Dagens lunch: Fläskfilé. Med Pluras blåbärspaj till efterrätt.
Dagens middag: Tortillas.
Dagens vita: Jag. Hela veckan.
Dagens fundering: Tänker lite på den där webben. Fast borde tänka mycket mer på talet jag ska hålla om en och en halv vecka.
Dagens trevliga snubbe: Bo från Trosa. Som ville ha en bok som är slut sen länge.
Dagens svettiga: Minimarket på Skeppsbron. Fattar inte ens vad jag skulle dit och göra.
Dagens blogg: Jenny Morelli. Om man undrar vad jag har för utsikt från kontoret, kan man kolla här.
Dagens comeback: Whitney. Million Dollar Bill. Bra! Även om man nog märker att hon drogat bort lite av rösten.
Dagens confusion: SvD:s omgörning. Tror inte jag läste nåt, var bara förvirrad av den nya formen. Och de stora bylinebilderna. Kulturdelen kändes som På Stan eller Nöjesguiden eller nåt. Fast Hynek Pallas frisyr är rätt snygg.

Inga kommentarer: