tisdag, februari 10, 2009

Tråkig tisdag? Nej, rolig tisdag!


Dagens tråkiga: Tisdagar är ju per definition skitdagar. As said before.
Dagens roliga: Men inte den här tisdagen. Minsann. Äntligen outades något som varit på gång lääänge. Som en befrielse känns det ungefär.
Dagens insats: Äntligen kom jag iväg till skomakeri Framåt.
Dagens fina: När L:s fina flickor skickar meddelande till mig på fb blir jag så glad.
Dagens shopping: Fick med mig L till bästa Wardrobe. Där stod väl de där Hasbeens-tofflorna som jag kollade på nätet igår. Måste ha varit ett tecken, så det var ju lika bra att slå till. Nu väntar jag bara tills man kan få vara barfota. Men det är väl typ maj ganska snart?
Dagens fråga: De där bedårande gula Hasbeensarna - vore inte de såå snygga till mina bruna fötter till sommaren? (L berättade för Malin på Wardrobe om hur galet bruna fötter jag brukar få.) (Hallå lillbrorsan, kanske gult tema på bröllopet? Inte?)
Dagens shopping 2: Ja, just det, slank väl med en dansk liten kjol också. Fast den får jag använda nu. Även om den är i vårigaste laget.

Inga kommentarer: