söndag, februari 22, 2009

Hej mitt vinterland!


Jag hade nog inbillat mig att det var på väg att bli vår. Det verkar ha varit helt fel. Det har snöat hela dagen och det bara fortsätter. Jaja, bara att bita ihop.

Annars en söndag som tillbringats inomhus. Liggande i soffan. Manusläsning och lite annat. Funderar lite på gårdagskvällens middag (ja, jag är hungrig). På Texas Smokehouse på Humlegårdsgatan. Den var god. Särskilt efterrätten. Och drinkarna som jag trodde skulle intas på lokal, intogs istället i Saltsjöqvarn, framför mellon. Men en gt är ju en gt var den än dricks. Och så lyckades vi också planera en resa. Inte till N. Y., för det kommer vi fyra nog aldrig att få ihop, men väl en helg på Gotland i slutet av april. Kommer att bli toppen.

Strax pannbiff, sen lite jobbprepp inför veckan och sist av allt: Försoning.

Inga kommentarer: