tisdag, februari 17, 2009

Ruby Tuesday

Dagens väder: Det är för kallt! Jag är så trött på den här kylan. Det spelar ingen roll hur mycket jag än pälsar på mig, jag fryser ändå.
Dagens jobb: Några meetings. Många mejl. Premiär för utgivningsgruppsmötet. Det gick bra. De flesta verkade nöjda med upplägget.
Dagens förvirring: Jag har uppenbarligen ingen koll på vad jag håller på med. Har jag verkligen gjort det där eller inte? När då?
Dagens trassel: Eller snarare månadens trassel. Vad är det med omslagen egentligen? Jag har aldrig varit med om sånt krångel hit och dit. Men nu är vi väl ändå klara eller?
Dagens dåliga: Jag måste sluta stressa kollegan. Skärpning, Nilson.
Dagens roliga: Att JoL och jag sen i går planerar nån slags Umeåtripp. Vi ska bara fika, fika och fika.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och så en kaffe (eller te, ju) på det! Hahaha. Men det ska bli, och gott, och treeeevligt som man har det där uppe.