lördag, februari 14, 2009

Alla hjärtans


I dag fick jag godaste frukosten i bästa sällskapet. Med K och P på Bakverket (brunchen inställd pga sjukdom). Så gott och mysigt! Sen liten promenad. Därpå manusläsning och diverse fixande hemma. Och nåt som jag inte gjort de senaste åren: chokladbollsbak. Men bara halv sats. Mår illa ändå.

Nu mellon. Som väl är snäppet bättre än förra veckan, men inte så väldigt festlig ändå. Och vad är det med alla dessa föredettingar? I dag Lili & Sussie. Nästa vecka Micke Rickfors, veckan därpå Susanne Alfvengren. Jag fattar inte. För att inte tala om Heat. Jag har inte sett maken till 80-talsreliker sen jag vet inte när. Plötsligt fick hockeyfrillan och spandexbrallan sin revival. Det har väl ingen längtat efter? Och nu gick dom dessutom till Globenfinalen. Jeez.

Och nej, inte mycket till alla hjärtans-uppvaktning. Förutom det fina från Hbg. Köpte mig några tulpaner.

Inga kommentarer: