torsdag, februari 19, 2009

Ont=blä

Dagens onda: Den där gamla nacken har gjort sig påmind. Borde ha fattat redan i går vad som var på gång. Tur att jag har kiropraktortid på måndag morgon. Det brukar göra susen.
Dagens jag står snart inte ut längre: Kylan som aldrig ger med sig. Jag orkar inte längre ha trippla lager kläder på mig.
Dagens lunch: Äntligen fick jag äta lunch med P. Vi har bokat, bokat av, bokat, bokat av ... P gav lunchen betyget: En höjdare.
Dagens jobb: Lite av varje på förmiddagen, hela eftermiddagen Ledarforum, med betoning på medarbetarsamtalet.
Dagens outfit: En lite plågad min och mörkgrått nagellack.
Dagens fråga: Varför är det ingen som svarar på mina mejl? Hämnd, eller?
Dagens fina: Annika Norlins musiksida.
Dagens citat: Patience is like bread, I say. I ran out of that yesterday. Perfekt. (Lemonheads)
Dagens tv: Snart Lyxfällan. Alltid härligt att få känna sig ekonomisk, förnuftig och smart.

Inga kommentarer: