torsdag, februari 05, 2009

Och jag som redan håller på att förgås av uttråkning

Har nu insett att det är influensan jag förärats. Som jag nog bara haft nån enstaka gång förut. Så svag som jag var i går kväll har jag aldrig varit. Iskall och svettig samtidigt, så fort jag rörde mig minsta lilla fick jag tokhuvudvärk och blev helt yr. Kollade på Vårdguiden och allting stämmer. Dessutom stod följande:

Sjukdomen varar normalt tre till fem dagar, men du kan känna dig trött i ytterligare två till tre veckor.
Okej, nu är det dag två. I värsta fall är jag alltså inte frisk förrän på söndag, och sen trött fram till början av mars. Känns ju jättekul. Och jag vet att det inte alls är intressant med andras sjukdomar, men det är faktiskt lite synd om mig. Men i kväll får jag i alla fall lite riktig mat och ett fullt kylskåp. Alltid nåt.

Inga kommentarer: