fredag, mars 13, 2009

Två dagar på Lidingö



Jobb: Konferens. Alltså planerande, planerande, planerande. Och ganska mycket skratt.
Intag: Jeez, vad man äter när man är på konferens. Tvårätters lunch med kaffe och nästan sju sorters småkakor. Eftermiddagsfika med tårta. Trerätters middag med massa vin. Finfin frukost. Förmiddagskaffe med varma kanelbullar. Tvårätterslunch. Eftermiddagskaffe med två sorters små bakelser. (As seen above.)
Vikt: Skulle gissa att vi har gått upp ett par kilo sen i går. Minst.
Diagnos: Mycket ont i huvudet.
Sämsta: Ingen Hello Saferidekonsert för mig i kväll. Det onda huvudet tillåter inte det. Arghh!
Citat: Kom från chefen. Men det kan man inte outa här.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill dit! Alla kakor. Himmelrike!

Cecilia sa...

Fatta vad gott! Jag kommer att få kakabstinens i helgen. (Fast det kanske är bra, kan ju sluta i en viktkatastrof annars.)

Anonym sa...

Och jag vet ju vilken bok jag kan läsa på vägen dit. Pin kiv! Sen tar jag en till bakelse. Bara för att.

Cecilia sa...

Haha. Y och jag har bestämt att vi ska äta prinsesstårta nästa gång du är på förlaget. Och så fotar vi och lägger ut på diverse ställen. Kanske ska vi också ha randiga tröjor på oss?

Anonym sa...

Oh boy, jag kommer på måndag, iklädd randig tröja! Det finns väl alltid något manusrelaterat vi kan komma på och prata om?