tisdag, mars 10, 2009

Ägg i folkhemmet?

Dagens wtf: Alltså, nu är jag så TRÖTT på den här vintern. Vad är vitsen med att det kommer massor av snö som tolv timmar senare bara blir slask? Jag emigrerar.
Dagens roligaste: Den där fotograferingen som jag inte skulle orda mer om. Ola är bra, han. (Och JoL: Jag log inte alls.)
Dagens suck: Ett möte som bara blev jobbigt.
Dagens samtalsämne: Hypnos.
Dagens diagnos: Hos en viss doktor. Jag verkar vara frisk.
Dagens outfit: Svarta favvokjolen, svart blus, svarta strumpor, svarta stövlar. Inte en färg så långt ögat nådde. Bytte outfit många gånger i morse. Det tog lång tid och jag kom till jobbet en timme senare än vanligt.
Dagens skiva: Hardships. Jenny Wilson. Igen. Å, vad den är bra.
Dagens fråga: Vem kom på pizza med köttfärs och stekt (eller ännu värre, ugnsbakat) ägg? Låter ju jätteäckligt.
Gårdagens citat: "Hej, snygging." (Ja, man kan bli glad av att höra nåt sånt från nån man gillar. Även om personen i fråga gått över till fiendeland.)
Dagens citat: "Men den här bilden är ju fashion."

2 kommentarer:

Anonym sa...

KF, som ofta väljer ägg(ugnsbakat)+köttfärs, ger tummen upp. Fantstiska saker händer när vi tänker utanför boxen.

Anonym sa...

Ägg, bacon och salami är den bästa bakispizzan. Det tror jag är vetenskapligt bekräftat och oifrågasatt sanning.