tisdag, mars 17, 2009

25 hårda fakta

1. Jag är höjdrädd.
2. Jag är galet bra på att köra bil.
3. Men inte så vass på fickparkering.
4. Jag är rätt bra på geografi.
5. Jag brukar vara oslagbar i frågesport.
6. Jag har en soft spot för fotbollsspelare.
7. Jag har aldrig varit i Thailand.
8. Jag har tältat i tre veckor. I Europa.
9. Fast jag har aldrig tågluffat.
10. Jag har åkt bil med nån som druckit alkohol.
11. Jag är sjukt bra på att komma ihåg folk.
12. Jag har flörtat upp en kille på tunnelbanan en gång. Vi var ihop i flera månader.
13. Jag drömmer om en lägenhet i Brooklyn. Helst i huset bredvid Paul Auster.
14. Jag har ett välutvecklat lokalsinne.
15. Jag gillar inte trånga utrymmen.
16. Jag är en hejare på att svimma.
17. Jag har åkt ambulans.
18. Jag har samiskt påbrå.
19. Men har inte varit norr om Gävle.
20. Jag är väldigt intresserad av små snygga apparater.
21. Jag har röntgat hjärnan.
22. Jag var allergisk mot lakrits som barn.
23. Jag är tokigt dålig på labyrintspel.
24. Jag kan bli omåttligt irriterad på mina medresenärer när jag åker buss.
25. Jag har inte bacillskräck.

Idén snodd från Franska kyssar.

Inga kommentarer: