tisdag, mars 03, 2009

Pepp-tisdag

Dagens pepp: Var på ett möte i förmiddags som fick mig superpeppad. Kul.
Dagens jobb: Blev inte mycket mer än ett utgivningsgruppsmöte, massa mejlsvarande, och nåt litet möte till.
Dagens planering: Bokmässa. Nu igen. Eller ja, inte nu, men i september. Men framförhållning är ju bra.
Dagens planering 2: J och jag måste hitta en kväll när vi kan gå på AW med A-K.
Dagens motion: Morgonpromenad: kvarnen-Skanstull. Kvällspromenad: holmen-Tjärhovsplan, via Götgatan och Folkungagatan. Hade blivit hela vägen om inte papperskassen jag bar på hade pajat.
Dagens post: En liten, liten Fugaskål. Köpt för femtio spänn av Helmuth i Norrköping.
Dagens obehagliga: Lisa Fabre har börjat blogga på mama.nu. Hon är bland det konstigaste som finns.
Dagens fundering: Om man snart kan få spotten i sin iPhone kanske jag faktiskt måste ha en sån. Jag går ju och tror att musiken i min iPod är samma som i spotten. Och så är det ju inte.
Dagens kille: Michael Nyqvist. I Kattis Ahlströms nya program. När han blir arg blixtrar hans ögon så mycket att folk blir livrädda. Cool. (Fast mycket ocool är K:s outfit. Hallå, 1995 ringde och ville ha tillbaka sina fula kläder. Och scenografin också förresten.)

Inga kommentarer: