måndag, mars 30, 2009

Allergi, två promenader, en borttappad telefon och glöm för all del inte mikrofonhåret


Dagens diagnos: Pollenallergi.
Dagens form: Nja, har väl varit bättre.
Dagens promenad: Morgon: lilla promenaden. Kväll: stora promenaden. I ett jäkla tempo.
Dagens jobb: Ett styck medarbetarsamtal. Ett styck ledningsgruppsmöte. Och så var den dagen slut.
Dagens mysterium: Man kan ju undra vart min mobil tagit vägen. I torsdags skickades den med internposten till Stadsgården. En resa på några hundra meter. Och den har fortfarande inte kommit fram. Hoppas den har försvunnit.
Dagens komplimang: Min kollega som sa att hon ville ha hela min garderob. Fast det får hon inte.
Dagens tweet: Nu twittrar jag för glatta livet.
Dagens replik: En kollega till en annan: "Du ska fan få en käftsmäll." Tror hon skojade ...
Dagens premiär: Sjukhuset. Och nu Familjen Babajou. Min dröm om mikrofonhår kommer bara att bli ännu större.

Inga kommentarer: