onsdag, mars 11, 2009

Delete, tack

Dagens klag: Kan nån vara snäll att ta bort det här jäkla vädret?
Dagens hån: Mina vänner som skriver på fb om det fantastiska vädret i Göteborg och London (alltså Lilla och Stora London, haha).
Dagens nästan brutna ben: Gudars, vad halt det var på Stockholms gator i dag.
Dagens jobb: Möten till höger och vänster. En matlagnings-tävlingsfinal på Operakällaren. Lite förläggeri. Lite bok. Och ett ganska fånigt mejl till en person. Jag har inte fått svar.
Dagens frustration: Att jag inte hinner läsa alla manus som ramlar in.
Dagens läsning: Nya numret av Vi läser.
Dagens fråga: Är det smart att ge sig in i en budgivning om ett hus som man bara tittat på en gång? Det råder delade meningar om det ... Och för en gångs skull är jag den försiktiga. Intressant faktiskt. Håller jag på att bli en fegis?
Dagens tv: Popcirkus. Som har blivit SVT:s stora tittarflopp. Det är väl typ bara jag som kollar. Sen kommer Greys, och i dag gäller det. Är det lika knasigt som de senaste avsnitten så slutar jag att kolla. Nu.
Dagens låt: Marit Bergman. Snow On the Tenth of May. (Hoppas verkligen att hon bara skojar.)

2 kommentarer:

Lisa sa...

Nej men, alltså. Du får inte ge upp. Greys BLIR bättre igen! Det är knasigt som hell i några avsnitt när Danny är med igen, men sedan... sedan blir det bra. Tror jag. Jag kan ha tappat Greys-omdömet också.

Cecilia sa...

Nä, jag gav inte upp. Det VAR ett knäppt avsnitt, men jag tänker bortse från det. Och nu verkar det ju faktiskt som att Denny kommer att försvinna.