torsdag, mars 26, 2009

Hemma igen


Dagens humör: Helt okej med tanke på att jag inte sovit så mycket som jag borde den här veckan.
Dagens chock: Fy satan, vad kallt det är.
Dagens protest: Jag fortsätter att ha vårkappan på. Med flera lager under visserligen.
Dagens outfit: Bloppisköpta Camilla Norrback-klänningen. Den är snygg.
Dagens doft: Svagt kokos. Av bodylotionen jag köpte på Sephora. (Ja, såklart hittade jag dit lätt som en plätt.) Som sommar, liksom.
Dagens infall: Var tvungen att kolla på påskresa. Jag får snart köldpanik. Kollade till och med på tågbiljetter till Göteborg ...
Dagens insikt: Nu har jag gått i klack sen i måndags. Tänk om jag blir som Lillbabs ändå.
Dagens inköp: Nya Anna Järvinen. Nya Maia Hirasawa. Fint. Jag längtar redan till promenaden i morgon bitti.
Dagens frustration: Att mobilen fortfarande är knas. Nu är den skickad med internpost till Stadsgården. Men de kan glömma att skicka den vidare därifrån. Senaste luren de skickade i väg är ännu efter två månader inte tillbaka.
Dagens glada överraskning: Loads of money tillbaka på skatten. (Fast lite knäppt att det känns som att man får pengarna.) Borde boka en resa.
Katarinavägen 08:55.

Inga kommentarer: