tisdag, januari 27, 2009

Tisdagens


Dagens yes: Henke tränar med HIF igen.
Dagens andra yes: Förhandsvisning av Män som hatar kvinnor på lördag. Hurra. (Och så kom jag ju på att det passar så himla bra ihop med överraskningen senare på kvällen.)
Dagens trevliga: Lunch med K på Vurma. Mycket trevligt och gott.
Dagens jobb: Tre möten. Och lite rapportskrivande dessemellan.
Dagens jaså, det visste jag inte: Nya läsare.
Dagens trixiga: Att komma på nåt skitbra band som ingen över fyrtio hört talas om. Lyckades ganska bra, men inte riktigt.
Dagens jag mötte Lassie: G som gav Nina Persson stylingtips i Hopebutiken i helgen. Utan att riktigt veta att det var hon. Det kom hon på efteråt.
Dagens snygga: Nansoinköpet på Wardrobe.
Dagens jag borde ha gått dit: Plura & Carla på El Mundo. Som P var så snäll att tipsa om. Men jag glömde liksom bort.
Dagens läsning: Nya Filter. Med världens längsta Carolareportage.
Dagens dåliga tv: Top Model 11. Börjar inte det där programmet att gå på tomgång?
Dagens låt: Until It Takes. Wheat.

Och i morgon ser jag fram emot A Camps nya skiva.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar verkligen A camp men är lite orolig för Nathan Larson. Har han inte blivit fruktansvärt mager? Kan det vara LCHF-kost? Eller mask?

Cecilia sa...

Du har rätt. Han ser rätt smal ut, men det beror säkert på att han har varit så himla koncentrerad på att spela in den här skivan att han inte har hunnit äta ordentligt. Hoppas inte han har mask, det verkar ju obehagligt.