tisdag, januari 06, 2009

Skitdagen artar sig

Känns väl aningen bättre nu, fast jag är fortfarande arg. Argobjektet gör sitt bästa för att blidka mig, men så enkelt går det inte. Men skit i det. Har fått några bra saker gjorda i alla fall. Gick till jobbet i ilskan och kastade massa mer, packade ett antal flyttlådor och kände mig rätt nöjd efteråt.

Blev på bättre humör av Revolutionary Road (som jag dock får lite magknip av), perfekta spott-listan och en fb-konversation.

Kvällens bästa hittills: Beyoncé. If I Were a Boy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det VAR ju en perfekt spott-lista, du hade tom Georgy Porgy och End of the road på den. Omg!! Och lång var den. Långt är bra. Jag är så lat med att hitta och sätta ihop musik (helt bortskämd i 11 år på den fronten, inte enkelt att komma tillbaka efter det.)
Så, jag har alltså skamlöst snott den nu.

Cecilia sa...

Jag har fler som jag gärna delar med mig av!