lördag, januari 31, 2009

Jajamen!


Dagens härligaste: Tänk att jag i september ska få bo i ett hus med den här fantastiska utsikten!
Dagens spännande/läskiga: Om ett par timmar kommer jag att sitta i Filmhuset och kolla på Män som hatar kvinnor.
Dagens roliga: Det väntar en överraskning i kväll. Det kommer att bli roligt. På Rival.
Dagens accessoar: Lincoln Park In the Dark. Snyggt.
Dagens insats: Utrensning i strumplådan.
Dagens läsning: Äntligen blev det några sidor i Lehanetjockisen. Och apropå läsning kan senaste Filter varmt rekommenderas.
Dagens diagnos: Det övergår faktiskt mitt förstånd hur man kan vara allergisk i januari. Inget pollen i sikte, såvitt jag kan se. Jag har nyst säkert hundra gånger sen i går morse. Inte normalt.
Bilderna lånade från lillbrorsans fb.


Inga kommentarer: