måndag, januari 26, 2009

Monday, Monday


Dagens snygga: L:s och mina nya skor. L. är som alltid lite mer färgglad, men mina klackar är högre. Målet är att jag 090909 ska kunna gå i sjucentimetersklackar utan att se ut som en anka. Och ett stort plus är att jag blir så lång! Very nice.
Dagens snygga 2: Fina klänningen. (Som jag lyckades spilla på två gånger. Herregud, jag spiller väl aldrig?)
Dagens goda: Lunchen på Ljunggrens. Vi fick vänta länge, men det var det värt.
Dagens äntligen: Verkar som om ett beslut som jag väntat på i sådär fyra månader äntligen börjar närma sig sant.
Dagens ord: Kalaspingla.
Dagens stress: Insåg plötsligt att det är dags för säljsagor igen. Skrev vi inte såna nyss? Det är inte helt enkelt att fabulera ihop bra texter om manus som inte ens är klara. Men well, jag brukar ju få ihop nåt i sista minuten.
Dagens tv-krock: Svenskt drama med Mona & Ingvar vs Bonde söker fru-bröllopet. Men alltså!

Inga kommentarer: