söndag, november 02, 2008

Söndag med Frida

Har tillbringat denna ganska trötta och lite bakfulla (blev väl ett glas rödvin för mycket i Sollentuna i går) dag med att lyssna på Frida Hyvönens nya fina Silence Is Wild och att läsa kollegans OMVÄRLDSANALYS (måste skrivas med versaler). Och faktiskt, jag blev piggare, det onda i huvudet försvann. Så fick jag till på köpet lära mig lite mer om internettet. So far, so good.

Snart kommer två plastbarn (fast vuxna) och ska titta på Formel 1 med sin pappa (sambon alltså). Jag får nog göra nåt annat då. Kanske skulle jag äntligen komma till skott med Is och vatten, vatten och is. Den måste vara läst och klar om en och en halv vecka, till bokcirkeln. Eftersom jag var en av dem som propagerade för just denna bok måste jag ju läsa den. Fast först ska jag göra äppelkaka och äta boeuf bourguignon, med äppelkakan till efterrätt. Det blir gott.

Dagens låt: Frida Hyvönen. Hela skivan. Och så nån med Band of Horses. Dom är bra.

Inga kommentarer: