fredag, november 07, 2008

Och så satt vi på tåget igen ...

1. SJ gör mig så trött. Vi passerade nyss Linköping och är redan tjugo minuter sena. Min anslutning i Hässleholm kommer säkert att vara långt borta när vi väl kommer dit. De tre gånger jag åkt tåg på sistone har det varit försenat, minst tjugo minuter. Sist glömde dom dessutom berätta det. Tack så mycket.
2. Jag är lite sur för att jag inte var och såg Hello Saferide i veckan.
3. Jag är väldigt överraskad över att det trådlösa faktiskt funkar här på tåget. Det trodde man inte i går ...
4. Det är massor med SNÖ utanför fönstret nu. Märkligt faktiskt. Det ska väl inte vara snö i Östergötland såhär års? Det kanske är snö i Skåne också. Hemska tanke.
5. Såg Dom kallar oss artister på SVT Play. Håkan är verkligen finaste killen. Jag fattar att tonårstjejerna är galna i honom. Fast det verkar han själv inte riktigt fatta. Och lite ödmjukhet sitter ju alltid fint.

Dagens låt: Frida H. Dirty Dancing.

Inga kommentarer: