tisdag, november 11, 2008

Försvinn!

Jaha, så var det dags. Så fort jag kommit innanför dörren i söndags kväll slog förkylningen till. Måste ha varit kroppen som kände att äntligen är alla höstens resor kors och tvärs över och förbi, och en hyfsat lugn vecka väntade. Jag gillar det inte alls. Det enda bra med att vara hemma lite är att man hinner läsa väldigt mycket. Sånt som inte hunnits med tidigare. Men jag är ändå sur.

Gårdagens låt: Lauryn Hill. Can't Take My Eyes Off You

UPDATE: Man hinner också titta lite på tv-serier som bara legat. Till exempel Tell Me You Love Me. Har bara sett två avsnitt ännu och har inte bestämt mig för vad jag egentligen tycker. Mer än att jag blir lite generad mellan varven. Nu ska jag kolla på ett avsnitt till. Och det är alltså kväll, inte 09:37, när detta händer. Så ingen tror att jag sitter och kollar film mitt på förmiddagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

You do not haѵe to spenԁ houгs at the heаlth club oг exert
so sіgnifiсantly wοrk аnd energy in perfoгming perfoгm out juѕt to be capаble tо tone your muѕсles.


Also viѕit my ωebpage - gov.co
my webpage - my company