torsdag, oktober 01, 2009

39-årskrisen?

Dagens väg till jobbet: 53:an till Riddarhustorget.
Dagens diagnos: Halvrisig. Vaknade med nästäppa och ond hals. Vet inte om det är förkylning eller bara tröttma.
Dagens väder: Satan, vad kallt det är! 2 plus i morse. L & jag undrade på lunchen: Om det är såhär kallt nu och man får bylsa på sig allt man har, vad ska vi då göra när det blir vinter?
Dagens jobb: Fyra möten. Manusläsning. Och så lyckades jag minsann bocka av ett par saker på listan. Som en sensation.
Dagens skiva: Tingsek, Restless Soul. Like it a lot!
Dagens trixiga: Har funderat på en sak hela veckan. Som jag inte kan sluta tänka på. Bra eller dåligt? Vet inte riktigt.
Dagens goda: Kaffet på finstället i Gamla stan.
Dagens inköp: Epidermal Re-Texturizing Micro-Dermabrasion (ansiktsskrubb om nån undrar) plus bästa handkrämen på Kiehls. Fick också prov på nåt "förebyggande till dina linjer". Och exakt där satte 39-årskrisen in. Linjer! Tss. (Kanske istället ska försöka påminna mig själv om åldersdiskussionen som jag hade med P & A i fredags. Det var roligare.) Och ett valnötsbröd från Gateau. Väldigt gott.
Dagens läsning: Carin Hjulström, Finns inte på kartan.

Inga kommentarer: