måndag, juli 18, 2011

Hej Stockholm


Vadå? Bor jag här? Känns helt ovant. Och trevlig lägenhet, btw. (Uppmärksamma läsare kan notera: Ny lampa där bredvid soffan. Hämtades hem i ett huj i onsdags. Praktiskt när man handlar saker femtio meter hemifrån.) Nu ska jag hämta upp en elvabitarssushi. Enda jag är sugen på. Sen ska jag gå på bio. Den här veckan ska jag bara göra saker jag absolut vill. Och bara träffa de jag absolut vill träffa. Typ nästan ingen. Kände plötsligt ett stort behov av att få vara för mig själv. Alla måsten får vänta till en annan dag. (Bortsett från tvättstugan dårå ... Och så måste jag skaffa mig en fin svart klänning.)

2 kommentarer:

emma sa...

så klokt upplägg.
fint du har det i hemmet förresten. noterar även en fin svart klänning i posten under, första bilden.

Cecilia sa...

Tack. Du ska ju komma hit och hälsa på! Nu finns det ju till och med en soffa här.
Klänningen du menar är lite för vardaglig, men tror jag hittat en fin nu. Funderar till i morgon.