fredag, maj 29, 2009

Sweet Friday


Dagens trötta: Måste vara jag. Vaknade av väckarklockan. Har inte hänt på väldigt länge. Backlash från turnén i början av veckan kanske.
Dagens promenad: Fick för mig att jag skulle åka buss i morse. Det gjorde jag inte. Promenerade till holmen. Fast det var iskallt exakt halva vägen. Sen blev det varmt. Skumt.
Dagens jobb: Ett möte, ett möte till. Och lite korrfix.
Dagens lunch: Blev helt stressig. Men ordnade sig till slut. Fick massa dollars i plånboken. Känns fint.
Dagens piuh: Verkar som kollegan glömt det där jag skulle pumpas på. Skönt.
Dagens date: Med JQ på Pet Sounds Bar. Bra att ses på ställen exakt när de öppnar = plats på uteserveringen. Passerade massa ställen på vägen dit, som var smock. Till och med de riktiga drängställena.
Dagens diskussion: Den om bokhandelns framtid. På riktigt alltså. Mycket spännande.
Dagens dryck: Rosé. I dag igen. Den här veckan kommer eventuellt att gå till historien som den då förläggaren fick i sig rätt många glas vin. Och alla utom två kostade nada. Nästa vecka blir det andra bullar.

Inga kommentarer: