måndag, maj 11, 2009

Nu jäklar är det en ny härlig vecka - igen!


Dagens promenad: Kvarnen-holmen i hyfsat väder. Holmen-kvarnen i lite bättre väder. Det går så snabbt i Tretornsen.
Dagens diagnos: Helt okej faktiskt. Bortsett från ni vet vad.
Dagens jobb: Först fick jag faktiskt lite gjort, sen var det bara möte, möte, möte.
Dagens lunch: Goda sushin på Roppongi Seikoen med fina kollegan.
Dagens ord: Pola. I betydelsen skifta/byta. (Uttalas liksom polare, med o, inte å. Övriga frågor hänvisar jag till min fd chef.)
Dagens insikt: Oh my god, vad schemat börjar bli fullt närmaste månaden. Fattar inte hur jag ska hinna ta semester.
Dagens bästa: Mina nya spellistor på podden. Så nöjd. Och kanske nåt mer.
Dagens tv: Sista avsnittet av Bonnierdokun. Den är väl inte så rolig, va? Sen Cityakuten. Och i dag får man svar på dr Carters hemlighet ...
Dagens låt: Billie the Vision and the Dancers ft Hello Saferide. Overdosing With You.
Dagens motto: Full fart framåt.
Katarinavägen 06:55.

Inga kommentarer: