torsdag, maj 28, 2009

Måndag. Eller är det torsdag?

Dagens provokation: Jag blir förbannad. Det ska väl fasen inte regna dagen efter jag lagt ner en hel jäkla förmögenhet på fönsterputsning?
Dagens jobb: Ett inställt möte fick mig ändå att hinna det jag var tvungen till.
Dagens lunch: Mycket trevlig på Grill med kollega i branschen.
Dagens vitaste: Bilden på mig i Svensk Bokhandel. Tur att den var liten, herregud vad blek jag ser ut.
Dagens författare: J, som jag mötte på väg mot Centralen. Han var lika trevlig som vanligt. Även om han lämnat holmen för det där andra förlaget.
Dagens fina tjejer: Mötte C och lilla A på Centralen. De kom med tåg från Hbg. Sen blev det middag hos K och lilla I i Bagis. Det var fint.
Dagens post: Minsann om det inte kom en inbjudan till sommarfest! Sånt gillar jag att få i brevlådan.
Dagens civilstånd: Känns snart inte som jag är sambo längre. När jag är på jobbresa är han hemma, när han är på jobbresa är jag hemma. På lördag är jag på fest, han spelar på ett bröllop (som alltså är en annan fest). Sen åker jag till N.Y. utan honom. Det liknar ju ingenting. men där nån gång i juli kanske vi kan ses.

Inga kommentarer: