torsdag, maj 21, 2009

K him

Dagens promenad: Man kunde ju nästan tro att det var en helt vanlig arbetsdag, eftersom det blev samma promenad som vanligt. Bara för att jag hade glömt ett par dojor på jobbet.
Dagens to do: Läsa manus, läsa ett manus till, byta lakan, tvätta, dammsuga lite. Check. Utom manus nummer två, där är det några sidor kvar.
Dagens förmiddagsfilm: Before Sunset. Jag gillar verkligen den. Med Ethan och Julie.
Dagens crowd: Shit vad med folk det var på stan i dag. Helgdag till trots.
Dagens eftermiddagsfilm: Alfie. Jag gillar verkligen Jude Law. Fast det var väl inte nån som inte redan visste det. New York och dessutom sjukt bra musik.
Dagens det trodde jag väl inte: I dag har jag satt upp mitt livs första arga lapp. Nu jäklar ska bråten som står utanför vår förrådsdörr bort! (Det festliga är att den som ställt skräpet där är föreningens största klagogubbe. Gnäll-Bo, det är dags att leva som man lär.)
Dagens låt: Mick Jagger & Dave Stewart. Old Habits Die Hard. (Ja, gubbmusik, men så bra!)

Inga kommentarer: