tisdag, maj 12, 2009

Ge mig en telefon som funkar, tack!

Dagens promenad: Gamla vanliga: hemifrån till holmen, holmen-Brunnsgatan för lunch och tillbaka.
Dagens jobb: Blev väl inte riktigt som jag hoppats, men i morgon kommer jag hinna massor! Fast en bra sak var att vi på utgivningsgruppsmötet gick igenom titlarna för nästa år.
Dagens replik: "En rolig nyhet är att jag har börjat snusa igen!" sa O och var så nöjd. Hm.
Dagens lunch: Rotmos och fläsklägg med rödkålssallad på Pontus med före detta kollegan. Väldigt trevligt. Och mycket god mat. Det bästa där är att efterrätt ingår. I dag en smoothie.
Dagens inköp: Spontanköpte en bikini. Fattar inte att det ska vara så jobbigt att köpa badkläder. Det kan ju inte komma som en överraskning hur man ser ut liksom. Och ändå har jag dragit mig i sådär tre år. Y tyckte att jag kunde ha på den på mötet, det tyckte inte jag.
Dagens men vad fan: Mobilen, som jag fick för ungefär en månad sen, laddar ur stup i kvarten. Kan ju inte vara meningen. Måste reklameras genast. Tur att den gamla telefonen just kommit tillbaka från lagning så jag slipper använda gammelNokian igen. Kan nån ge mig en iPhone? Dom går säkert aldrig sönder ...

Inga kommentarer: