tisdag, december 30, 2008

To do på årets sista dag

1. Åka till Sickla (igen) och köpa den där lilla, lilla Asusen. Äntligen! (Och jag kommer att lägga mig ner på golvet och skrika om de sju exen som skulle komma i eftermiddags är slut i morgon klockan tio.)
2. Kolla in det där halsbandet som JoL och jag diskuterat.
3. Kolla klart på Little Children.
4. Läsa lite i Anne B Ragdes Vila på gröna ängar (ja, som lånades på Diesel, man glömmer lätt hur bra det är att låna böcker).
5. Vila lite på eftermiddagen så att jag inte blir alldeles för trött innan tolvslaget.
6. Bli smashing till kvällen. (Eller i alla fall försöka ...)
7. Inte glömma benvärmarna och stormössan när det gås på middag. För att slippa frysa ihjäl på promenaden hem mitt i natten.
8. Bli lagom salongsberusad, men inte mer än att jag hittar hem igen.

Inga kommentarer: