fredag, december 05, 2008

TGIF

Snart bara dryga två arbetsveckor kvar innan jul. O maj god! Hur ska allt hinnas med? Julklappar, Jansson, köttbullar, skinka - och dessutom födelsedagspresenter ... Och den stora frågan: Ska vi detta år komma överens om julgranen? Hm, tveksamt. Fast jag brukar vinna just den diskussionen (händer aldrig annars), så jag kan nog vara lugn.

Well, i dag är det fredag. Då blir det födelsedagslunch på Roppongi, sen eftermiddag The Kasbah på Debaser Medis. Och kanske får jag den där pastan på Il Tempo efteråt. Den jag inte fick häromveckan. Sen blir det lördag med diverse hemliga julklapps/presentinköp. Har kommit på en så bra grej! Finns här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är den bra grejen från den affären möjligen en mugg med text och bild "Jesus is coming. Look busy"?
Jag fnissar varenda gång jag ser den.

Cecilia sa...

Haha! Nej, det är nåt hemligt till min sambo. Han läser iofs inte bloggen, så jag skulle kunna outa, men du lär få se den 7 januari! Kanske blir det en mugg också ...