tisdag, december 09, 2008

Dagens alla undringar


1. Undrar om vissa saker kanske kan bli klara snart. Jag gillar inte att vänta!
2. Undrar om soffan i musikrummet ska få ha kvar den vita klädseln ett tag till.
3. Undrar hur många listor man egentligen orkar göra på Spotify. Ylva sa så klokt i dag att spotten är ett fritidsintresse. Håller med, jag har nu suttit i två timmar och letat fina låtar. Men var är Frida H? Hon finns knappt med. Skärpning, spotten!
4. Undrar varför jag hela dagen trott att det var onsdag.
5. Undrar varför ingefärsteet jag köpte häromdagen inte är gott.
6. Undrar om lunchen i morgon blir trevlig - och om jag även efteråt kommer att vara rädd för den jag ska träffa.
7. Undrar om jag ska se Djävulen bär Prada klockan åtta. Är lite sugen. Ett par scener utspelar sig exakt vid samma t-baneuppgång som vi använde i NYC. (Fast dom låtsas att den ligger på 5th Avenue, och det stämmer ju inte. Sen kommer hon upp där man egentligen ska gå ner, om man ska vara petnoga.) Och sen så gillar jag ju Anne Hathaway.
8. Undrar när ombudsmannen kommer hem. Jag måste prata med honom.
Dagens låt: Chaka Khan. I'm Every Woman.

Inga kommentarer: