lördag, september 12, 2009

Ok, back to reality. En lista.

En skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan? Alltså, jag skulle ju klara mig egentligen, men jag är glad om jag har en fräsch Clinique Lash Power i badrumsskåpet.
Vad kommer du att införskaffa till hösten/vintern? Ny kappa, tror jag.
Ett plagg vi aldrig kommer få se dig i? Ärmlös polo i pastell.
Vad gillar du bäst med ditt utseende? Nöjd med håret, händerna.
Sveriges sämst klädda? Inte en susning.
Sveriges bäst klädda? Nina Persson. Och Håkan H, såklart.
En bloggare som du tycker klär sig i din smak? Tror nog att den här tjejen och jag har lite samma stil.
Vad utmärker just din blogg? Ett jäkla tjat om ettt jädra hus i Cannes. En massa annat tjat. Och listor, listor.
Vad ligger högst upp på din önskelista just nu? Mer tid. Insåg i går till min förskräckelse att det är bokmässa om två veckor. Det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig ... Och så skulle jag gärna vilja ha en ny väska.

2 kommentarer:

Nina Day sa...

haha, kul! de klänningar jag sett här på bloggen har varit mkt fina :-)

Cecilia sa...

Jo, finns vissa likheter.