tisdag, september 15, 2009

Kan det nån gång bli en bra tisdag, tack

Dagens promenad: Lång. Kvarnen till Fleminggatan. Därifrån till holmen.
Dagens väder: Sol men iskallt morgon och kväll. Mina händer var helt stelfrusna när jag kom fram till Kungsholmen i morse.
Dagens knåd: Kom från kiropraktorn. Jag outade ett nytt ont ställe i dag, det vanliga var helt ok, men inte det nya, alltså vänstra höften. Först drog hon lite i benet, sen kom den fram - massageapparaten. Och jag bara fnissade. Hon hade aldrig haft nån så kittlig patient. Kul att kunna överraska nån man träffat varannan månad i sådär sju år.
Dagens jobb: Återigen en helt chokad dag. Möten, möten, plåta med bloggkameran till nya webben, planera event, resor, bokprat, gå på möte vid fel tid ... Never ending story. Fattar inte när det där vanliga jobbet ska hinnas med. Och när bokmässan ska planeras. Tur att det kommer roliga författare på besök ibland.
Dagens samtalsanka: Anna.
Dagens film: Flickan som lekte med elden. Förhandsvisning på Filmhuset.
Dagens lägenhet: Lisbeth Salanders på Fiskargatan. Jag tar den vilken dag som helst.

Inga kommentarer: