onsdag, september 02, 2009

Ett år senare

I dag fyller bloggen ett år. Den 2 september 2008 gjordes första inlägget (även om det inte riktigt ser ut så, men det är för att jag fyllde på från Tidenbloggen). Skulle inte tro att det hänt så särskilt mycket. Jag har bytt jobb (fast bara lite grann), nu står det Rabén & Sjögren på böckerna, inte Tiden, och bytt rum, min lillebror har gift sig, K har fått barn, några har fyllt 40, ingen har dött, jag har fått ny dator hemma och på jobbet, fått ny telefon (sämsta hittills), har börjat twittra, har läst tusen böcker och gjort tusen kalkyler, har köpt massa klänningar, har varit i N. Y., har fortsatt vara lite kär i Jude Law, har blivit hooked på Spotify, har målat en vägg i sommarstugan, grillat ett lamm eller två ...

1 kommentar:

Nina Day sa...

kul + grattis! jag har fejkettårsjubileum snart - haft 5 mån uppehåll undertiden, så får nog räkna fram lika mycket för det riktiga årsfirandet :-)