onsdag, september 16, 2009

499

Dagens promenad: Blev en busstur. I bägge riktningarna.
Dagens diagnos: Först tipptopp, sen kaffeont i magen. Och sen de där betten. Eller vad det nu är. Vissa av dem blir bara värre och värre, och det verkar ju helt ologiskt. Börjar tro att jag fått loppor med mig hem från Frankrike. Eller nåt. Nu är sängen sanerad och jag hoppas fan att det snart ger sig.
Dagens jobb: Elva och en halv timme på holmen. Och jo, jag fick faktiskt en hel del gjort i dag. Nästan en hel eftermiddag egenbokad tid. Med stängd dörr. Fast det var det ingen som brydde sig om.
Dagens lunch: På Pontus med ex-kollegan E. Trevligt som alltid.
Dagens plan: Bokat rolig middag i Frankfurt.
Dagens band: [ingenting]
Dagens fundering: Undrar lite hur Ica väljer ut "Mina varor". Havregryn, physalis, bindor, tops, bliw, torkade kryddor. Intressant kosthållning, och uppenbart intresserad av den personliga hygienen ...

Inga kommentarer: