onsdag, januari 14, 2009

En finfin onsdag



Tänk att en så urkig tisdag kunde följas av en så bra onsdag. Nice.

Dagens stolta: Två väldigt bra författarframträdanden på säljkonferensen. Jag är så glad och stolt över att få ge ut dessa fina författares böcker.
Dagens lunch: Goda gyozan på trevliga författarlunchen på Roppongi Seikoen.
Dagens låt: It Should Have Been You. Juliana Hatfield.
Dagens jobb: Mest säljkonferensande, författarvård och flyttpackning.
Dagens överraskning: En rolig inbjudan.
Dagens skratt: När Y och jag fick för oss att sätta oss i varsin flyttkartong och sen bli fotade.
Dagens fan också: Att jag ännu inte hunnit läsa det där spännande manuset jag fick i måndags. Måste - och vill - läsa snarast! Den där flytten är liksom lite i vägen för det mesta just nu. Det är svårt att koncentrera sig i ett hav av kartonger.
Dagens fan också 2: Nu är det typ ingen dag alls kvar till bokjuntan. Och jag är förstås inte klar med boken än ... Kanske hinner lite mellan sista mötet och 18.30 i morgon.


Inga kommentarer: