onsdag, januari 28, 2009

Vad har ni för dagens i dag?

Dagens jobb: Möten, möten. Ett blev inställt. Jag gillar verkligen inställda möten. Hela eftermiddagen: varumärkesworkshop. I morgon är ett möte inställt också. Nice.
Dagens skräck: Apropå inställda möten pga sjukdom. Det känns som väldigt många är influensasjuka just nu. Folk hostar, nyser och snörvlar vart man vänder sig. Jag vill inte bli sjuk! Absolut inte!
Dagens festliga: Att jag fick en sträng tillsägelse på lunchen, av restaurangägaren, typ. "På det här stället får man inte paxa plats innan man fått sin mat." Nähä. Kollegan tyckte att det var väldigt roligt. Sen tvingade han mig att beställa lättöl. Som han drack upp.
Dagens glada överraskning: Popcirkus får helt godkänt. Nu spelar A Camp live. Till och med fina Golden Teeth & Silver Medals, duetten med Nicolai Dunger. Lite fantastiskt att SVT satsar så på direktsänt musikprogram.
Dagens skiva: A Camp. Colonia. Riktigt bra. Jag blev faktiskt lite förvånad, hade inte riktigt väntat mig att den skulle låta så. Efter fem-sex genomlyssningar är jag hemskt nöjd. Rekommenderas!

Inga kommentarer: