måndag, januari 12, 2009

Back in business!



Dagens morgon: Trodde helt ärligt att jag skulle dö när jag gick upp i morse. Det gjorde jag inte.
Dagens konstaterande: Jo, men det var ju rätt okej att jobba ändå.
Dagens röra: The office - kommer att vara mycket rörigt denna vecka. I don't do röra.
Dagens yes: Kniven anlände (ja, P, du tycker att jag är fånig, det tycker inte jag).
Dagens va, det hade jag ingen aning om: Att SATC från del ett börjar på trean i dag. (Lyssnar mer än kollar i detta nu: Carrie har just sprungit ihop med mr Big för första gången!)
Dagens mera tv: Måste också kolla in Lipstick Jungle. Vi har ju köpt två böcker (ännu inte skrivna ...) av Candace Bushnell, så man kan räkna in det som en jobbtimme.
Dagens snygga: Lincoln Park after dark
Dagens låt: Beach Boys. God Only Knows. Yes, indeed!

Inga kommentarer: