torsdag, december 29, 2011

Saker jag minns 2011

Januari: Ture Sventon-debaclet. Direktsänd debatt i P1-Morgon.

Februari: Sara & jag hälsar på Q i London.

Mars: Bokmässa i Bologna. Det är vår.

April: Jag flyttar hemifrån och körsbärsträden i Kungsan blommar.

Maj: Köper finaste lilla lägisen på Bondegatan.

Juni: Älskar att vara hemma, att hänga på den soliga balkongen.

Juli: Mamma dör. Sorgligaste någonsin.

Augusti: Kollar på Love Story många gånger. Och gråter.

September: Bokmässa i Göteborg.

Oktober: Bokmässa i Frankfurt. Med inflammerad tumme.

November: Plåtar Slussen mest varje dag.

December: Firar jul i Skåne.

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Mycket saker som hänt på samma år.

Anonym sa...

Gillar nya traditionen att åka till London i februari. Behåller vi tycker jag.
/Q

Cecilia sa...

MUD: Allt samtidigt :)
Q: Tycker jag också. Två gånger snart, måste ju sägas vara tradition!