lördag, december 10, 2011

Planen för dagen

Det är varannan helg och jag är by myself. Hittills i dag har jag
* läst lite i Du hasar av trygghet. Mycket lovande början.
* röstat på regnrocksfärg hos Stutterheim (snyggaste regnrockarna ever, nån gång ska jag slå till)
* tvättat, dammsugit, funderat på att damma, men det är ju så tråkigt att man smäller av
* letat efter en tång, inte hittat, måste ha till fastsittande skruv
* funderat om det är i dag eller i morgon som jag ska gå till jobbet och hämta frågorna till morgondagens författarprat på Söderbokhandeln

Sen
* läsa minst ett manus
* läsa lite i boken ovan
* kolla ett par avsnitt av Bron

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men HUR tidigt går du upp! /Q

Cecilia sa...

Halv åtta i dag. Pensionär ...

Anonym sa...

Herregud, verkligen panschisvarning. Blir det en eftermiddagslur och tidig middag också? /Q

Cecilia sa...

Nej. Nånstans får gränsen gå. Och för att uppväga har jag musik på skithögt. Tyvärr är det ingen i det här huset som irriterar sig på sånt ...